.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان به ویژه اعضای بیت شریف ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت کرد.

شمال نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیام‌های جداگانه درگذشت آیت‌الله حاج‌ سیدیوسف مدنی تبریزی و همچنین قاری صلوات خاصه امام رضا (ع)‌و هم‌شیره آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

به گزارش فارس، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سید یوسف مدنی تبریزی از علمای صاحب نام را تسلیت گفت.

وی در پیام تسلیت خود به حوزه‌های علمیه قم و تبریز و شاگردان و ارداتمندان آیت‌الله مدنی تبریزی تأکید کرد که آن عالم ربانی مانند ستاره پرفروغی در آسمان علم و عمل ایران می‌درخشید و فقدان وی ضایعی برای حوزه‌های علمیه است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان به ویژه اعضای بیت شریف ایشان صبر و اجر جزیل مسئلت کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پیام دیگری درگذشت حاج رضا انصاریان خادم امام رضا (ع) و مداح اهل بیت و صاحب صوت به یاد ماندنی صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به بازماندگان وی به خصوص همسر و فرزندانش تسلیت گفته و برای آن فقید سعید علو درجات مسئلت کرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیامی به آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری درگذشت هم شیره وی را تسلیت گفته و برای آن مرحومه رحمت الهی و برای بازماندگان به ویژه مقداد نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر در مجلس صبر و اجر مسئلت کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.